Post by Deleted on Feb 17, 2015 15:13:20 GMT -5
This Is The End
Hello dear members from TombStone forum, i'm visiting the forum for the last time just so I can clarify the question: "why is this server so dead?" Well, since the day I decided to stop to host TombStone due to real life issues (want examples? School, health problems), someone never tried to search for another person to host - by what HE TOLD me, at least -, and TombStone has been dying since then. There might, I repeat, there might be a chance TombStone return. I can't guarantee since the only person who decides whenever TombStone should come back or not is Kirk himself. I am so sorry for everyone who registered past there days and months, i'm glad you've interested for our server but for now it's dead. I am sorry.
Caso você seja brasileiro e não manja de ingrêis, eu vou explicar o que eu disse acima. (Isso foi o Kirk que me disse, não sei se aconteceu mesmo ou não) Bom, o que eu queria deixar bem claro para todo mundo é por que a existência de TombStone parou. Bom, desde o dia em que eu parei de hostear o server por motivos de coisas difíceis acontecendo na minha vida, ele nunca procurou outra pessoa para hostear o server - pelo que eu saiba. Porém, tem uma chance e vou repitir novamente, tem uma CHANCE de TombStone retornar. Não sou eu que decido isso já que eu sou a ex-host do jogo e sim Kirk em sí. Eu quero que todos que tenham registrado no fórum perdoem a mim e a Staff do TombStone, fico bastante feliz que o server tenha trago alguma atenção a você, mas por agora, o server está morto.